dilluns, 1 de juny del 2015

L'INS Alella deixa empremta

El meu pas per l'INS Alella ha estat breu però intens. Una gran oportunitat per endinsar-me al món de l'ensenyament públic en un institut petit, amb un claustre familiar i un alumnat tranquil en general. Amb aquesta substitució m'he pogut endinsar altre cop al món del ésser vius amb els 1rs estudiant al laboratori les cèl·lules, els bacteris o els fongs. Tornar a tocar microscopis després de tants anys m'ha demostrat que de res es perd la pràctica.



Sé que no serà senzill sentir-me tant ben acollida com aquí, però estic molt agraïda d'aquesta magnífica oportunitat, a la qual m'he brindat amb tots els meus sentits per fer-ho el millor que he sabut. Estic segura que els meus alumnes hauran après coses, però tot el que jo he après amb ells ha estat molt. 

Una inquietud nova m'ha permès sentir-me útil i valorada com feia molt de temps. Espero a patir una mica més abans d'afirmar que m'hi vull dedicar, però de moment té bona pinta.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada