dimecres, 27 de maig del 2015

Beuda, un petit descobriment

El passat cap de setmana vaig aprofitar la jornada de reflexió per fer el "friki" escalant a Beuda.

A priori em vaig sorprendre a mi mateixa de que no recordava ni com posar la gri-gri... És cert que escalo poc, però encara menys en esportiva. De fet, intentava recordar el darrer cop i estic segura que va ésser al Chalten (Patagònia) i devia assegurar amb algun altre aparell.

Beuda em va agradar perquè, segons el meu criteri, és més accessible que Sadernes, amb el cotxe i caminant i no està tant explotat de gent. Hi havia gent, però en cap moment vam haver de fer cua. Vam explotar força el sector "El Castell" i "Iniciació", per no dir que en vam deixar poques de pendents.

Vam arribar a ser un bon grup de maresmencs amb moltes ganes d'escalar, la meva família i una petita part de la família del GEM, una colla de fanàtics que no gosaven reposar. Tot plegat ens hi vam estar des de les 11 fins les 7 de la tarda. Un dia plenament aprofitat. I el més cuirós de tot, ja tinc ganes de tonar-hi!

Aprofito per enllaçar les ressenyes de Beuda.
Imatge de "El Castell". Molt recomanables la 6 (Baberesa Namasté, 6a+) i la la 5 (Garrotxa Exòtica,  6c). Per a la darrer aconsello muntar el toperope des de dalt ja que té algun tram una mica expo. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada