dilluns, 1 de juny del 2015

Inaugurat el nou rocòdrom del GEM

Dissabte passat vaig gaudir amb els malgratencs d'una jornada carregada d'il·lusió, en la qual tothom va poder conèixer les noves instal·lacions del GEM i tastar diferents espais (inflables, tirolina, pont de mico...). Una pausa per carregar forces al migdia amb una paella multitudinària i tot, amb la companyia de la família. Sens dubte, les meves nebodes són les que varen gaudir més... i van estrenar el roco abans que jo!

Em vaig passar el dia posant i traient arnesos, guiant la canalla pel pont de mico, però vaig gaudir tant com ells. Tan sols calia veure el seu somriure i el de l'equip amb qui compartia la feina. Per acabar una cerveseta amb tots els col·laboradors i un petit tast del rocòdrom. Un dia esgotador però genial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada