dimarts, 16 de juny del 2015

El Secret

Jo em defineixo com una persona de pensament científic, tinc la necessitat de demostrar i entendre qualsevol teoria. Malgrat tot, vaig llegir "El Secreto", un regal oportú procedent d'una persona molt especial. 

Em vaig endinsar en la lectura mirant d'entendre que possiblement era un fenòmen que no tenia explicació física però que sí que podria arribar a comprovar que es proudueix. Es basa en una llei d'atracció de tot allò que passa per la nostra ment. 

"El Secreto: Todo lo que está llegando a tu vida, tu lo estás atrayendo a tu vida y lo estás atrayendo hacia ti por virtud de las imágenes que mantienes en tu mente. Es lo que estás pensando. Cualquier cosa que esté en tu mente la estás atrayendo hacia ti."


M'ho he cregut, i sentirm-me responsable dels meus pensament i d'allò que em succeix em fa sentir més viva, més optimista... I la primera prova de l'atracció d'allò que penso és allò que us vull explicar. Vaig començar a treballar a l'Ins Alella, sense saber quan plegaria i arriscant-me a plegar massa tard per obtenir nous nomenaments abans que acabés el curs. Però, a més, tenia la Patum en mig i, treballant, era molt agosarat anar-hi. Vaig disitjar, visualitzar i verbalitzar que acabaria la feina a Alella per poder gaudir de la Patum i que, malgrat fos impossible, em nomenarien tornant de la festa. Ho donava per perdut quan el 12 de juny em van nomenar per dues setmanes fins a final de curs a Premià. Faig vots d'alegria i agreixo la sort que tinc. Però serà casualitat o és justament perquè jo ho desitjava amb totes les meves forces?

Si voleu indagar sobre els principis en que es basa "El Secreto": http://www.thesecret.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada