dimecres, 8 de gener del 2020

Moments de balanç

No puc fer recompte dels somriures i abraçades; se’m fa difícil llistar tots els llocs descoberts; no sé quants cops m’he perdut perquè no m’ha importat; no sóc capaç de mesurar la por, el fred, la calor o la set que he passat... Però aquest any m’he dedicat a prendre nota de tot allò que he escalat, i el recull s'ha convertit en una joguina que no para de créixer i gaudeixo mentre la vaig regant.

I ara em ve de gust compartir les estadístiques de l’any desitjant omplir la meva vida amb molts més moments com aquests!

132 vies llargues
37  de les quals a Montserrat
Sumant un total de 28.412 metres de roca escalada

Les vies 5 estels
Tot i que el volum de vies que graduo amb el meu màxim de 5 estels és força important he fet una selecció de 10 vies representatives de diferents llocs, un top 10 de vies de caire i ubicacions diverses, però totes elles altament recomanables.


A seguir aprenent, explorant i coneixent grans persones! Que el llistat de pendents no para de créixer i cada cop anem pujant més el llistó! 

Bones escalades per al 2020!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada