dilluns, 27 de gener del 2020

Vilanova té un sabor especial

Vilanova ja no està de moda. Tot i que el boom dels 90 ha desaparegut sempre trobarem alguna cordada a Roca dels Arcs. 

Un cap de setmana complet vilanoví podria ser el que he viscut aquest cap de setmana, tret del fet d'escalar amb el plomes, sense veure el sol i amb un risc de pluja considerable. Hem esmorzat al Cirera en companyia de la perdiu, hem escalat a Roca del Arcs i hem fet un bon sopar a la vora del foc al refugi de l'ermita, amb gent vinguda de tot Catalunya i part de l'estranger, maridat amb una guitarra i ratafia.

I, a més, he completat la meva trilogia vilanovina, la qual cosa confesso, no em feia cap especial il·lusió (em posen més les trilogies montserratines), però algun dia cali  tatxar la Chica del Martini i el Senyor de los Bordillos. Boniques i exigents, s'emporten 4 estrelles amb meu Excel. I en veu alta puc dir que per a res tinc assumit el 6a vilanoví!

Amb en Dani al senyor de los bordillos

Bona brasa, bon caliu

L'Adri a la via del Quatre, la cordada de la nova fornada CTAC


En Julian al L5 de la Chica del Martini


Quins cadellets!



1 comentari: