dimecres, 5 d’agost del 2015

Que me quiten lo bailao!

Cada dia quan plego de treballar em trobo ramats de domingueros amb ombrel·les i pareos tornant de la platja, també una pila de fotos a les xarxes mostrant peus damunt la sorra. Doncs voleu que us digui una cosa, no em fan gens d'embeja!

Durant l'any ja gaudeixo prou del meu poble i les vostres vacances de tovalloles enganxades a la platja de les barques no em motiven gens. Fa uns mesos que vaig tornar de les meves vacances però em ve de gust refregar-vos per la cara que jo també vaig viure un estiu de 2015 i un senyor viatge. Recorrent 4 països, visitant vells amics i fent-ne de nous, tastant tots els plats...

                                             Fitz Roy, El Chalten, Patagonia Argentina

Puerto Natales, Patagonia chilena    
                                                                                              Barri de La Boca, Buenos Aires
                                                                               
El Tigre, Argentina

      












Bariloche, Patagonia Argentina
                                
Cataratas de Iguazú, Brasil


Crobar, Buenos Aires

 
 Montevideo, Uruguay, amb vells amics

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada