dimarts, 14 de juliol del 2015

Skalari rude club!

He d'admetre que em faig gran, ja no faig centenars de kilòmetres per veure un concert i fins i tot començo a perdre'm les festes majors del meu voltant. Tampoc és que em quedi tancada a casa, però prefereixo exprimir les hores d'una altra manera.

Però divendres de Sant Zenon vaig fer una excepció i vaig retornar a la meva joventut. Moltes van ser les hores que havia passat saltant i ballant davant d'escenaris d'arreu de Catalunya i en Juanxo Skalari em va transportar en el temps, especialment en aquell mític i gran concert del camp de futbol, juraria que era l'any 2002, amb Skalariak i Dr. Calypso. Grans temes van sonar a Arenys! I per acabar d'adobar la nit, Mr. Freak Ska, ex The Cabrians (que també vam portar a Sant Pol el 2003) van aportar un toc d'ska més jamaicà.



L'ambient i la gent en aquests concerts sempre m'ha fascinat. M'arribarà a aportar algun dia tot això el techno? Visca el Maresme, lliure i tropical!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada