dimarts, 15 de setembre del 2015

Plug & Play


Si li posés aquest set al cotxe del meu pare, sortiríem jo i el cd (en aquest ordre) per la finestra, no en tinc cap dubte.
Després de mesos escoltant aquest tipus de música, sovint mesclada en directe, li he agafat el gustet.  Hi ha qui ho atribueix al meu enamorament, podria ser, no ho descarto. La música proporciona companyia i a mi el techno em transporta al seu costat. Però he anat més enllà, s'ha despertat alguna cosa dins meu. Aposto que el meu cervell havia mantingut latents els mecanoreceptors del techno fins fa poc.

Plug & Play són bons i tot just estan aprenent, crec que no m'equivoco si dic que només els cal una empenteta. I tot i que jo m'he decantat pel techno de marietes Plug & Play ens deliten amb el techno més pur i dur, els seguiré de ben a prop. M'hi acompanyeu? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada