dilluns, 8 de març del 2021

Forever young



Vaig rebre la topo i vaig anar a repetir la via 4 dies més tard. Per una vegada he pogut avançar-me al Pastes i fer la 1a repetició, com qui desembolica un regal. Una via guapa i matinguda malgrat les típiques feixes i trams de roca delicats. El que més em va agradar va ser la fissura de 6b de l'L8, que compensa, i en escreix, el tram de 7b descompost de l'L2, que no vam ser capaços d'alliberar. Una xapa afegida ha d'ajudar a les futures repeticions... Sort!

Just a la R1 vaig saber que no m'havien nomenat quan realment hi havia una substitució a Berga que em pertocava. Així que entrar en situació en el llarg de 7b em va costar. Malgrat els esforços vaig acabar posant uns totems que em van permetre passar (amb poc estil però molta comoditat).

La resta de llargs els vam anar traient, almenys de segon. Alguns llargs (concretament L3 i L7) tenen arribades a la reunió força tenses en flanqueig a esquerra que forcen la concentració també al de segon. Per nosaltres L4 no és més de 6b+, la resta de graus bastant apropiats. Al 7a del cinquè llarg no val a badar! De la topo sobra material...

No us la perdeu, de ben segur que xalareu!

Iniciant el tram de roca delicada de l'L2 (7b)

Fissura d'escàndol (L4)

Arribada a la reunió de L3


Explosiva arrencada de l'L5


Fissura de l'L6


Arribant a la R7
Jo atacant el bombo de 6c+ de l'L8, on vaig caure

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada