divendres, 16 d’octubre del 2015

Adéu Ca l'Arturo

Avui tanco una etapa que ha durat més de 8 anys. En tot aquest temps he passat per l'oficina de turisme, centraleta i registre civil, serveis socials, l'institut... però el  meu lloc de treball sempre ha estat arrelat a Ca l'Arturo, atenent al públic que s'hi atansa. 

Estic satisfeta de la feina feta amb els joves, però sobretot, estic orgullosa d'haver servit el meu poble i les seves demandes. Però treballar per una administració pública té la seva part fosca cara endins. Jo tinc la sort d'haver compartit el treball més directe amb un gran equip, en Xavi i en Pere. Però fora d'aquí ha costat sempre unir esforços. La inoperància política és, tot sovint, barrera per a nous projectes. La gestió sense planificació, el malbaratament de diners i la indiferència són fets que desgasten moltíssim els treballadors. 

És per aquest motiu que no vaig desaprofitar l'oportunitat de treballar a l'ensenyament. Amb aquesta experiència he pogut decidir que val la pena arriscar-se, sortir de la comoditat i buscar un lloc en el qual treballi més a gust. Sé del cert que la Generalitat no és una gran millora, pel que fa a les polítiques de retallades que hem patit darrerament, però confio poder-me oblidar de tot això dins l'aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada