dilluns, 18 de maig del 2015

Fem-m'ho diferent, fem-ho plegats!


Fa uns mesos no en volia sentir a parlar de política, considerava que ha havia invertit prou energies durant anys i que la nostra capacitat d'incidència era minsa en comparació al meu esforç i dedicació.

Però els valors i ideals mai han desaparegut i ens hem anat contagiant els uns als altres, buscant maneres alternatives de difondre els nostres projectes per Sant Pol, cercant contagiar les nostres energies i il·lusions a tothom qui ens envolta... És molt difícil fer canviar de pensament a la gent, sobretot als santpolencs arrelats, però estic segura que aquells que no ens coneixien han vist en nosaltres una manera molt diferent de treballar, escoltant, planificant, pensant en les persones. I així és com volem el nostre ajuntament.

Dissabte, després del debat d'alcaldables al Centre Cultural, vaig sortir encara més convençuda del meu equip i d'en Manel, qui em representa al 100%. Té la meva plena confiança a nivell individual i tot el suport d'un equip de treball disposat a remoure cel i terra per millorar Sant Pol.

I tal i com va acabar el debat en Manel:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada